Smaller Default Larger

vez002Amennyiben veszi az ember a fáradságot, hogy részt vegyen egy vezetéstechnikai tréningen, rádöbbenhet, hogy váratlan helyzetekben a síkos úton mennyire nem képes uralni a járművét, illetve mennyi helytelen beidegződéstől kell megszabadulnia. Ilyen például amikor balesetkor az ember látómezeje teljesen beszűkül és csak magára a balesetre összpontosít, holott sokkal fontosabb a környezet megfigyelése. Ilyenkor a másodperc tört része alatt kell felmérni a menekülési lehetőséget és a folyamatosan változó szituációban a helyes döntést meghozni. A legrutinosabb autóvezetők is szinte azonnal a fékbe taposnak bármilyen veszély esetén, pedig jó helyzetfelismeréssel lehet, hogy épp egy kis gázadással lehet szó szerint kikerülni a veszélyes szituációt. 

  Az oktatás tárgyi feltételei:

Az elméleti előadást légkondicionált, számítógéppel vezérelt projektorral felszerelt előadóteremben tartjuk
A gyakorlati képzés is a legmodernebb technikai berendezésekkel, ún. rántó pados vezetéstechnikai pályán történik
A pályán extrém időjárási körülményeknek megfelelő, csúszós, „jeges” (0.2 talajtapadási tényezővel rendelkező) útfelületet tudunk imitálni
A vezetéstechnikai pályán tréningezők a feladatok végzésére és azok azonnali értékelésére vonatkozó instrukciókat az autóban elhelyezett rádióból hallgathatják meg, amely kölcsönös kapcsolatteremtésre is lehetőséget ad
A résztvevők a saját gépkocsijukkal vesznek részt az oktatáson, ezért a gépkocsiknak meg kell felelniük a KRESZ 5.§-ban foglaltaknak.

Gyakorlati feladatok:

vez001A vezetéstechnikai pályán az oktatás időtartama 1,5 óra, optimális létszáma 8 fő, azaz 8 autó.

Vezetéstechnikai tréning - a dobópados vezetéstechnikai pályán - az alábbi tematika szerint:

1. Vészfékezés száraz és vizes pályán, majd vegyes használat közben.
2. Imitált frontális ütközés elkerülése. Megcsúszó, megperdülő autó egyenesirányba kormányzása.
3. Blokkoló fékezés 50 km/h sebességről, „jeges” burkolaton megjelenő akadály (vízfal) előtt, megállás.
4. Féktávolságon belüli akadály, („kilépő gyalogos”) kikerülése.
5. Üzemi fék meghibásodása esetén a jármű lefékezése.
6. Szlalom feladatok száraz és jeges pályán 40 km/h sebességgel.
7. A váratlanul megjelenő akadály (vízoszlop) kikerülése.
8. Szándékos irányváltoztatás kézifék segítségével.
9. Váratlan oldalütközés, vagy jégbordára hajtás.
10. Szándékos irányváltoztatás (90-180 fok) kézifék segítségével a jeges pályán.
11. Kanyarodás csúszós pályán, növekvő sebességgel.

Részvételi díj: 25.000 Ft

Vezetéstechnika

Miért pont mi?

Tudásunk széleskörű
Nálunk minden kérdésére szakszerű választ kap

Statisztikánk kiváló
Ez tükrözi szakszerű oktatásunk minőségét

Áraink garantáltak
Nincs "meglepetés"

Rólunk írták

Nagyon elégedett vagyok mind az elméleti, mind a gyakorlati oktatás színvonalával!
A feltüntetett összegért elsőre sikerült megszereznem a jogosítványom. Köszönöm!

Nagy Erika